CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, March 6, 2009

kenangan2 manisku....

kuncu2 mafia smk ss....

reen,aku n nadiah....dlm bas

model lost world,,,,,takder gaji,,,,,


untuk entry kali ni aku tak taw nak tulis aper...so aku godek2 arr gambar2 yg ader dlm laptop n frenster aku so aku terjumper arr gambar2 ni.....


korang nampak tak gambar kat papan tanda lost world tuu???hahaha,time tuu kami sumer berangan jadi duta lost world...kalo memang kami jadi maksudnyer memang takder org nak mai kat sini....yg sorang jer lelaki tuu firman.....pakai baju purple tuu pia,kat sebelah dye reen....yg pakai beg merah tuu tyrah...yg pakai tudung itam tuu cadana(p/s:baju yg dye tgh pakai tuu aku yg pilih,chantek tak???hahaha)


yg dalam bus tuu gambar aku,reen n nadiah....time tuu on da way balik daa....masa tuu kteorang kner lalu jalan raya kat kelantan yg blom siap..malam2 plak tuu...dah arr takder lampu jalan...pastuu aku n amin plak duk citer antu....biol btol arr....kalo korang perasan muker kteorang sumer tgh hangus time tuu...pas mandi kat lost world...
gambar yg ramai2 tuu kat depan lost world....muker sumer tak sabar jer nak p mandi...relax arr lu....ambek2 gambar luu....

0 comments: