CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 5, 2009

kemahuan aku...

pernah tak korang alami satu keadaan di maner korang takleh dapat aper korang nak ...
mesti pernah kan???sekarang aku sedang serabut n keliru nak buat camner....aku nak sgt join kembara yg teacher aku ajak tuu coz geng2 aku sumer p tp masalahnyer duit beb....

pesal laa takder kembara yg free jer kat atas dunia ni....aku nak kner bayar dalam 160....tuu pun utk pengangkutan sahaja..kalo belanja aku lg????aduh...memang arr aku tak bleh p kalo cenggini....kalo lawatan tahun lepas tarkper arr coz aku guner duit aku sendiri....belanja jer abang aku yg bagi...tuu pun aku belanjer 50 jer coz aku tak taw nak beli aper selain makan...

dalam kembara ni yg syoknyer kteorang berjalan jer...macam takder rumah arr..n no shopping!!!!bagus arr tuu.....kesian cadana,hahahah...well,tgk arr dulu camner....

0 comments: