CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 8, 2009

SALAM maulidur rasul....

salam maulidur rasul ku ucapkan kepada sumer umat islam n bagi yg bukan islam tuu selamat bercuti,heee...hari ni mesti hari yg agak bosan coz have to stay at home....hahaha,umah aku memang bosan...kalo maen2 ngan kak n tak bosan arr tp biler dye daa jumper tv aku pun dye bwat dont know jer....

nak buat per yer ary ni....tgk tv????takder citer best pun kat tv tuu....kemas dapur???aku actually sedang memboikot coz selamer ni aku kemas takder yg tolong,,,tolong buat sepah balik der...so aku taknak layan melainkan yg perlu sahaja.....hahaha(kejamn kaa???)

baca buku???yea,btol,aku kner study hary ni....study biology...kuang3....subjek best tp mencabar luu...byk giler nak kner ingat....

selain dari baca buku takder ker aktiviti laen?????sms???hahaha,handphone ku udah berzaman tak top up..kalo top up pun nak men msg ngan saper????nad maen msg ngan is punyer arr....eda biler tahun 2020 nanti baru arrr dye nak layan hp dye...cadana???dye lebih syg camp rock dari aku...pia????dah arr pakai celcom,sengkek arr aku...azri???dye tuu bz jer sekarang...pastuu selalu p kuar...mentang2 arr daa der scooter...huhuhuhu....

BOSAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: