CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

peperangan di gaza....

takdi aku tgk majalah 3...kali ni dorang tunjuk about peperangan di gaza...aku nanges takdi time dye tunjuk sorang budak yg perlu buat pemindahan hati secepat mungkin tapi takleh buat coz tak cukup alat kat hospital n kalo nak buat pun have to go kat mesir....amat malang bg dye coz sempadan tutup so memang takleh p mesir....aku pun terfikir sbg umat islam aku boleh buat aper...cumer tgk berita,baca news,berdoa n boikot...tuu jer...aku rasa cam aku plak yg membunuh saudar sendiri...memang oranga akan cakap aku ni sensitif tp kiter perlu sedar laa yg duk berperang tuu saudara kiter gak....korang sedia tak nak mati syahid????hari tuu aku ader bercakap ngan pia,aku igt lagi yg dye cakap pas dye dah ader family n dah tua nanti dye nak berperang n mati syahid....dgr dye cakap camtuu bergegar gak lutut...coz aku terfikir gak.....kalo aku,sedia tak aku...berani ker aku????aku harap aku berani laa nanti.....

0 comments: