CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

kenaper nak kecoh sgt?????


aku tak paham arr apasal orang duk kecoh2 sgt pasal rita ngan aidil ni.....lantak p arr dorang nak kawen pun...yerlaa,aku taw ramai yg marah ngan dorang coz kawen tak gitaw mak bapak...to at last dorang gitaw kan...so,what' s the big deal?????aku ni sebenarnyer tak minat sgt ngan dorang ni......memang tak minat langsung arr...tp aku tgk dorang memang sesuai pun....aku rasa orang ramai bukan marah sgt ngan aidil tuu...dorang maarh ngan rita coz dapat aidil....aku taw sgt laa...hensem sgt ker mamat tuu????maen bola tak arr hebat sgt pun.......


bg yang terasa hati aku sorry yer...this is just my opinion....kalo dorang tak gitaw sampai anak tuu lahir lg korang marah kan...so baek dorang gitaw sekarang......baek korang duk sibuk hal gaza tuu daripada duk kecoh2 hal ni....

0 comments: