CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 7, 2009

UVERworld....


adakah anda peminat anime???kalo korang minat mesti korang kenal ngan kumpulan ni kan????UVERworld,best giler lagu2 dorang....n cakap pasal band ni ary tuu aku bangun pg..pas semayang subuh aku takleh tidor so aku buat genius laa p bukak youtube kat laptop abang aku ni...then mmg byk giler arr video dorang yg aku tgk..cam ketagih jer....pastuu abang aku mari,dye cakap laptop dye takleh bukak youtube coz nanti yahoo mail dye takleh masuk....so aku memang kner marah sehari suntuk laa hari tu...hahaha....benci btol arr takleh bukak youtube...aku tak sempurna tanpa youtube...kalo takder youtube kat ner nak tgk video,anime,bola...benci btol arr aku laptop ni...orang laen slumber jer bukak youtube tp yg abang aku ni sensitif sgt...
hari ni aku tak p skolah..aku demam lagi.,,,berjangkit ngan kak n n fyi,aku takleh nak bercakap sgt coz tengkak aku cam bengkak....so agak sedikit sengau...camni ko nak suruh aku p skolah nadiaH?????

0 comments: