CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 20, 2009

miggu lepas aku jadi jahat!!!!!!

tiber2 plak kau rasa yg aku ni cam jahat jer minggu lepas....ary ahad takder per sgt arr...aku cam beser jer ary tuu....cumer ptg tuu takder kelas so aku p panjat pgr belakang skolah n p pantai....best giler uuuuu maen air pantai.....tahun ni tak pergi lg pantai....tp aku tak bagitaw pun kat abang lan,hehehe

hari isnin aku ponteng masa sivik...bukan ponteng arr,tak dapat meghadiri kelas,cewahhhh....bukan aper aku tgh duk sibuk siapkan nota sejarah....berlambak lagi aku tak siap time tuu....dah arr cikgu tuu cerewet semacam jer....tp aku gitaw arr cikgu aku p kemas bilik sal...hahahaha,so cikgu potong arr rekod ponteng aku dalam buku kehadiran tuu....

hari selasa aku didenda sebab mari lewat....ini bukan salah pakcik van yer...ini salah sendiri k...aku bangun kul 7 uuuuu!!!!!nak semayang lg aper lg memang arr tak sempat....taknak p skul takleh arr coz kalo miss susah arr...so aku n yg laen2 tuu diarak dgn cara terhormat ke dataran perhimpunan tp tak naek pentas so kurang feymes arr....aku duk kat belakang tp sekali kteorang masuk ramai giler yg memandang....hahaha,malu n bangga....

hari rabu...time ustazah aku duk citer pasal hal yg tak berkaitan ngan topik yg diajar{ustazah tuu memnag camtuu pun}aku n eda duk dgr handphone sampai bleh berangan beb....memang syok giler arr...tp nota ku tetap siap k.....n masa bm aku tidak dapat hadir ke kelas lg...kali ni bukan ponteng k...aku kner pasang langsir ngan eda kat bilik sal n jaga laptop teacher while dye p beli beras....hehehe....so ary tuu aku beljar fizik sahaja k....FIZIK SAHAJA!!!!!

hari khamis...time cikgu kimia tak masuk lg aku n eda p arr lawat2 kawasan skolah......sampai lenguh kakiku dibuatnyer....n tak buat pun hommework yg diberi tp aku daa study arr aper yg cikgu ajar tuu k....so boleh dimaafkan yer....hehehee

0 comments: