CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 20, 2009

birthday boy n calon exco pengawas!!!!!

hari ni birthday azri shahmi...semalam aku top up arr...nak wish kan....tidor arr lewat sikit....dalam kul 12 camtuu arr.....tp kredit dye expired...so pagi takdi dye anta msg pakai hp mak dye ucap thanx....all da best 4 u k.....jgn frust sgt coz chelsea dah jatuh lately,hehehe....

kat skul sibuk pilihan raya utk pengawas....tyrah pun tercalon dalam kategori exco.....VOTE 4 TYRAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!biar syakir ternganga tgk tyrah kalo tyrah menang,padam muker si mikado meiji tuu.......

alang2 aku update ni meh aku nak citer ckit pasal cikgu sejarah aku....dye tuu ok,aku sker sgt masa dye mengajar coz aku leh dgr radio senyap2 kat belakang(tp tak selalu k).....aku memang minat ngan sejarah coz aku bleh score dakam subjek tuu tp cikgu ni bosan weyh...dye baca straight dari buku teks...pastuu dye cakap pompuan sekarang pakai tudung tak kemas,kena pakai tudung style bulat,aduh!!!!!!!!!!!!!mesti arr kelakar aku pakai camtuu.....sabar jer arr aku.....nasib baek arr eda ader...leh aku tumpang dye punyer radio...dye lg dasyat dari aku,slumber jer leh tidor time sejarah.....memang arr kawan aku....hehehe

0 comments: