CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, February 21, 2009

unlucky?????!!!!!!!

pernah tak korang rasa yg korang ni org paling malang kat ats muka bumi ni????aku rasa mesti pernah kan....kadang tuu aku rasa yg dalam idup aku ni takder aper yg boleh menunujukkan yg aku ni a lucky person.....mak ayah dah takder.....family pun kureng jer...n ader banyak masalah especially about money(ihatemoney!!!!)study????come on!!!i scored 6a 2b only....is that lucky????

tp biler aku pk2 balik sampai kepaler otak aku pun jadi pening,ader ramai lg yg malang dari aku...aku takder mak ayah,tp sekurangnyer aku sempat kenal dorang n aku still have siblings yg akan take care of me....family tak beraper nak bahagia,orang laen ader yg lagi serius sampai mak ayah suruh jadi pelacur....masalah ngan duit,tak pernah pun satu hari berlalu tanpa aku makan taw!!tetiap hari cukup makan....walaupun sardin ngan telor tp ader orang tuu sampai makan pucuk ubi,nasi n air masak n siput babi jer....6a2b????huh....ko ingat takder yg tak dapat a terus...berlambak sih....

so aku selalu berdoa moga sumer ni cepat selesai...aku taw esok lusa tak dapat nak jangka aper masalah plak yg jadi tp aku taw,Allah tuu Maha Adil...aku taw Dia dah sediakan yg paling bagus utk aku....

aper yg buat aku rasa aku ni one of the luckiest person????let see,abang2 aku loves me soo much....my sis dah duk ngan aku sekarang...aku ader geng2 yg happening giler....aku kenal ngan squid????yg memang blur....n aku mampu lg tersenyum hingga hari ni...i love my life...n i love all of them.....

0 comments: