CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 13, 2009

mat skemar....

gambar mat2 skemar lawatan 3c

inilaa dye mamat2 yg sering di cop sbg mamat2 skemar kat skul aku...nak cakap tak nakal tuu mmg arr tipu tp dorang ni tak tergolong dalam mamat yg ader otak kuning...hahaha....korang paham kan maksud aku....
yg pakai baju koko tuu isa...dye ni bijak taw,8a uuuuu....dye dah pindah ker pahang kalo tak silap aku...dapat tawaran dari skul maner pun tak ingat...dye ni terer bab2 masak ni..korang cakap jer nak makan aper dye leh buatnyer laa...malu plak diriku ini..hehehe..walaupun dye ni skemar tp dah banyak kali dah ader awekkkk......
yg sebelah tuu tak payah citer arr...aku dah masukkan entry pasal dye ni...kat sebelah tuu ridhwan...8a gak tuu....dye naek satu bot ngan aku n nad masa kat genting...tak pasal2 dye kena dengar aku n nad nyanyi lagu sayang2 atas bot tuu..kalo dye ader sakit aper2 pas lawatan tuu aku memang paham sebab aper...
yg kat sebelah tuu amin ya rabbil alamin........korang perasan tak dye ni cam tom dalam citer tom n jerry....hahaha,tp kalo dye bukak spek dye pastuu dye buat style ckit rambut dye memang smart giler arr......aku n eda jer yg nampak time kat lab ary tuu...pesal laa time ko nak pindah baru aku perasan ko encem....bagi pia n cadana,aku taw korang akan kater aku n eda giler sebab cakap camni tp korang memang takkan paham....hahaha

0 comments: