CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

hari ni hari khamis

finally,sampai gak hari khamis yg aku nanti2kan...sebab boleh arr aku rehat sikit....n homework boleh arr buat petang2 sikit....semalam aku tertidor dalam kul 5 camtuu n then cikgu jung n mak dye dtg rumah..dye tuu baek ngan abang lan..just datang nak lawat kak n....so dorang nampak arr aku duk membongkang dalam bilik...dah arr ghope aku ni kalo tidor memang buruk siot....hahaha,kalo orang laen tgk tak jadi nak buat menantu..kakakaka.....

semalam aku mimpi something yg memang funny bagi aku.....camni,aku ni dah umo 26 tahun..n then dalam mimpi tuu cadana bukak spa...so aku p arr spa dye....aku nak buat menicure(menatang aper ni yerk?????)tp dye potong jari aku...so aku nak sue arr dye...n nad dalam mimpi tuu dye jadi doktor...so aku suruh dye sambung balik jari aku tp dye p bedah perut aku....so aku pun nak sue dye gak...n pia dalam mimipi ni dye jadi lawyer....tp dye cakap dye nak suruh aku bagi dye duit 100000000000000000 baru arr dye tolong aku...so aku nak buat report polis...cuber teka saper jadi polis?????hahaha,eda.....tp dye ni malas nak layan so aku p jumper ngan menteri besar...aku tak taw arr saper yg jadi mb tuu tp bini dye sherah...pastuu aku pun kejut dari tdor...............hahaha

0 comments: