CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 13, 2009

hari kekasih......?!

hari ni dye kawen ngan que....
slmt pengantin baru.....

cewahhh.ni perhal tajuk jiwang ni???????hahaha,bukan selalu.....ermm,aku mmg sure hari ni hari yg amat gembira n bermakna buat sumer yg ader pasangan.....tak kurang jugak buat sumer yg ader ramai peminat,tak mintak pun leh dapat coklat....hari ni nad n iskandar mesti msg lamer2....pia mesti laa cakap kt hp jer memanjang.....cadana????mesti peminat2 dye anta byk msg nak ucap valentine's day.....eda aku rasa mesti dpt gak ucapan,maybe dari kawan2...aku plak takut nak sambut2 hari camni coz ader orang cakap berdosa.....aku pun tak taw,tp abang aku cakap kalo aku dah besar n ader pakwer dye taknak aku sambut valentine's day,kalo tak dye nak tanam aku idup2.....


aku pun tak sker gak hari camnie....coz aku rasa takkan hari ni baru orang nak hargai pasangan masing2....bagi bf or gf aku tak kesah maner tp bg pasangan yg dah kawen memang aku sker tgk dorang p jalan2 cam nak p dating arr...hehehe,sesetengah orang cakap geli kalo tgk orang tua2 bercinta tp bagi aku tak salah...takkan arr pas kawen taknak lagi bercinta.....patutnyer pas kawen tuu syg mesti lg bertambah kan????bukan makin berkurangan.....


aku teringat plak mak ayah aku....ader satu malam tuu aku dengar dorang cakap pasal anak2 dorang....dengar mak aku sker memag aku taw dye bahagia biler cakap pasal anak2 dye....ayah aku pun samer.....kalo laa dorang idup bahagia dulu.....ader satuu ary tuu kawan2 aku duk citer pasal anniversary mak ayah dorang tp dorang cakap separuh jalan jer coz takut aku terasa...padahal aku sker sgt dengar dorang citter....memang seronok tgk mak ayah kiter saling menyayangi satuu samer laen...kalo aku leh putar balik masa aku pun tak pasti bleh tak aku cari saat2 camtuu antara mak n ayah aku.....


buat kak sabrina n abg yie,adik tak taw kalo korang sambut tak hari camnie tp moga2 hari ni kak n abang yie hepy2 yer...bukan hari ni jer,hari2 laen gak....

0 comments: