CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, February 6, 2009

aku n baju gaun....

gambar hiasan ni...cantek tak baju gaun ni???
haha.kalo aku pakai mampos abg aku bunuh!!!

aku sgt2 sker tgk orang pakai baju gaun..aku pun tak taw kenaper..saper2 yg pakai baju gaun mesti nampak chantek cam princess gitu...aku teringat plak zaman2 aku kecik dulu...mak aku selalu belikan aku dress n baju2 t-shirt coz dye ingat aku tak sker kot pakai baju2 gaun ni...tp sebenarnyer aku sker sgt ngan baju gaun ni..tp aku taw yg kteorang tak mampu beli so aku buat diam jer....n then satu hari tuu cikgu tadika aku suruh aku masuk pertandingan fashion show dimaner aku dikehendaki pakai baju gaun...hahaha,lawak arr,macam arr aku ader baju cenggitu...tp tak sangker aku mak aku yg jahit sendiri satu baju gaun utk aku warner peach n ader byk labuci2...memang chantek sgt2....biler aku tgk balik orang2 pakai baju gaun mesti aku teringat kat mak aku...pas ni dah takder saper nak buatkan aku satu baju gaun just lyke that...i miss her a lot...kalo laa mak aku ader sekarang dye hepy ker cdey?????aku kadang2 terfikir gak hal tuu....aku pun tak sure what the answer is.....tp aku harap dye ditempatkan di golongan orang2 yg beriman..amin.....sekarang aku still sker tgk orang pakai baju gaun...kalo aku lalu depan butik ker mesti aku terpegun,hehehe......kalo aku melukis pun memang sker lukis baju gaun...hahaha,penyakit btol arr aku ni....

0 comments: