CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 11, 2009

malas nak tag.................

aku malas arr nak tag orang..coz dalam blog list aku tuu dah ramai yg kner tag yg samer...jgn marah yer...kat skolah ary ni mmg byk homework..aku terpakser anta buku addmath walaupun tak siap lg...hehehe.....kat rumah mmg byk masalah tp aku malas arr nak tulis....masalah jer memanjang......

korang pernah tak jumper orang yg benci duit????aku laa tuu...hehehe,biler aku pk2 balik masalah family biasanyer berkaitan ngan duit....kalo laa duit tuu senang nak cari cam kutip rumput jer...senang laa hidup.....

tak sabar btol aku nak kerje...coz aku nak kumpul byk duit n duk senang2 ngan family aku..aku nak p mekah coz memang wajib n mak aku tak sempAT NAK P....N AKU NAK BINA RUMAH ANAK YATIM......bagi aku sumer anak yatim kat dunia ni ialah adik beradik aku..hahaa,pelik btol arr aku ni..

aku paham camner rasa jadi anak yatim piatu...memang tak best...yer...aku memang tak best..haha

entry aku kali ni agak bosan kerna aku takder hal nak tulis.... bye................

0 comments: