CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, January 17, 2009

my brothers my hero...

kalo orang laen tanyer aku saper hero aku...aku takkan jawab ronaldo mahupun naruto tp abang2 aku yg dah banyak jaga aku sejak kecik lagi....dari dulu aku lebih banyak abiskan masa ngan abang2 berbanding ngan kakak2 coz dorang duk jauh2....

abang yie dah ibarat cam ayah aku sendiri..dye jaga aku n tal pernah marah2 kat aku....dye jaga kteorang pas mak ayah dah takder n aku tabik dye sgt2 coz dye sanggup berhenti study bcoz nak jaga family....he is my idol....

abang lan ni memang giler politik but i still love him very2 much coz dye sebenarnyer caring tentang adik2 dye tp malu nak tunjuk....n dye kadang2 sker luah masalah dye kat aku....n langsung tak segan silu nak share rahsia ngan aku...

abang din plak...dye ni memang ego...in fact aku tgh gado ngan dye skrg ni...tp dye tuu sebenarnyer caring n nak family dye idup senang....dye memang seorang abang yg berjiwa lembut n kalo aku nanges dye laa yg tukang pujuk...hehehe..

abang mel plak...sekaranhg dye ader banyak masalah..aku taw memang perit berada kat tempat dye so aku memang hormat dye coz dye ketua family n i know he love me so much.....n sebab tuu arr aku selalu doa supaya dye dapat teruskan study one day....

0 comments: