CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 18, 2009

bunuk style......

semakin hari semakin aku ngan geng2 jadi crazy...hahahaha....hari ni kteorang stayback n buat hal bodo....yea,kami jadi sek2 bunuk.....maybe korang tak paham tp aku akan upload gambar tuu...biler usb abang aku dah okey...hehehe

owh,by the way...ary ni aku dah masuk kelas 4 harmoni....quite boring ler...but it was my 1st time so maybe sooner or later i will get use to it,insya Allah....yea,i miss 4 ikram,hehehe......tuu laa,dulu kutuk2 sgt sekarang dah rindu,ciewahhhh

aku duk next to eda....belakang adam n hz of corz...hehehe....hz tak cakap langsung...mahal bebenor suare tuu...apo nak jadi laa wey...laen2 yg masuk tqah,nab,alya,yanie,natiq n jeeya.....yana pun masuk gak...well,kteorang dah ok...beside,she's crazy girl n i like it....n we love chemistry sooooo much>>>>>>>>>hipokrit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

esok aku akan berlari...go mahkota!!M.A.H.K.O.T.A ROCK!!!!!!!!!!!!!!!!!hahaha.....yer laa tuu,whatever arr......

0 comments: