CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 16, 2009

u.r.g.e.n.t!!!!kami memang awok2 ngusha....

korang tak paham????hehehe,kesian2....
tuu laa namer yg plg sesuai utk geng2 aku...kih,kih...
urgent ni sebenarnyer ader peristiwa di sebaliknyer....korang mesti paham kan maksud urgent...kalo tak paham p belek kamus....

peristiwa nyer camni....ary tuu aku n nad kuar dari dewan n kteorang nampak geng2 belalang ader kat depan....so kteorang jalan2 jer kat belakang dorang...n nad gtaw aku yg dye tak pernah dengar suare belalang tuu...so aku dgn amat bodoh n bengap terus jer tarik tangan dye n jalan memang laju giler arr...kalo merentas desa 1 saat dah sampai....so aku sebut arr"URGENT!!!!"....

sumer geng2 belalang kat depan aku bagi laluan kat aku n nad....sampai arr kteorang btol2 kat belakang belalang....masa tuu belalang tak sedar yg kawan2 dye dah bla duk belakang...hehehehe....so aku n nad terus jer follow dye coz ingatkan nak dengar suare dye...tp tiber2 dye tgk kteorang coz dye dah sedar yg geng2 dye dah tinggalkan dye sorang2 kat depan tuu...hahahaha....

aku ingatkan dye nak marah kat aku n nad so aku terus cabut lari....hehehhe....so sekarang kat skul geng2 belalang selalu tgk2 kat kteorang...hahaha,publisiti murahan btol arr aku ni...,..

0 comments: