CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 29, 2009

mamat dalam bus.....

ni laa capiq.....or babylon...hehehe
kali ni aku nak citer pasal geng aku yg sorang ni.....mamat dalam bus....hehehe
time ni p genting n lost world....dye ni dianggap sbg adik arr kpd sumer coz dye sorang jer yg lahir lewat sgt...nasib ko lerr capiq

dye ni at first aku tgk cam skemar sgt2...coz dye ni selalu diam n kemas sentiasa...tp biler aku dah start borak2 n geng ngan dye baru aku taw dye ni tak arr skemar sgt....dye selalu gado ngan yana....kalo dah dorang berdua ni gado memang superman pun takleh tolong....

ader yg berkenan???hahaha,ingin aku maklumkan di sini yg dye ni udah berpunyer,namer awek dye umi...comel taw...umi kawan aku since skola rendah...tp tak rapat sgt....

capiq dah dapat namer baru...babylon...bg yg minat sejarah mesti taw aper tuu babylon,hehe.....ni syuhada punyer kerje laa,,,jgn marah kat aku yer....


0 comments: