CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 29, 2009

miss my sis,fatin afyqah....

fatin sker sgt ngan fasha dulu

nur fazura..my fav actress
aku ader sorang kawan ni,namer dye fatin afyqah...aku panggil dye fify...
dulu kteorang tak rapat sgt but ader incident happened n kteorang pun jadi close...dye ni jenis yg matang,n sgt bersunguh2 dalam sumer perkara but i know yg dye dulu lemah semangat...dye ader beberapa kenangan buruk kat smk sultan sulaiman....
n then naek form 3,dye pindah skul....alasan maybe dye nak start a new life...
aku pu sunyi gak takder dye coz klau ader dye kteorang mesti cakap about fazura,fasha,n mcm2 lg....tp sekarang kiter still contact...n dye dah tak minat fasha,dye minat dynas....n we are like sisters....i miss u so much my dear sis...walaupun kteorang gado gak dulu but aku still sygkan dye....n congrats 4 result pmr 7a 1b...doa aku semoga kami dapat straigth a's utk spm tahun depan...amin











0 comments: