CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

aper ker hal ni??????

ni laa dye gambar tirah my fren n sebelah tuu azri
azri bukan my fren k.....

ni tirah...aku pernah tak citer kat korang about her????tak kan,pas ni aku akan gitaw lebih byk tentang geng2 aku yg laen....dye ni best taw...i love befriend ngan dye coz dye open n funny.....time aku kat kelas 4 ikram,aliran sains akaun aku selalu p jalan2 cari pakwer ngan dye kalo cikgu tak masuk....n kteorang biasernyer skodeng faisal,nunu,zizi......

dye ni dulu peminat setia syakir tp sekarang dah benci..tp still gak dye puji syakir tuu ensem....hahaha.....ader sorang lagi geng baek dye..namer izreen..kalo ader gambar nanti aku tunjuk.....tp izreen dah pindah ker kelantan.....dye pun best giler orgnyer.....i miss u!!!!

ehem2...nak citer ker hal orang yg kat sebelah tuu?????hmmm,tak payah lg arr...takder mood...nanti tak pasal2 dosa aku debit lg,hahaha

0 comments: