CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

LUAH GAK MASALAH AKU....

aku baru jer habis maen sms ngan wahieda...jelas sekali yg dye tak seperti yg aku sangka...

dye sedia dengar masalah2 aku...takdi aku ngn dye duk citer hal result pmr...dye dapar 4a 4b....so kteorang duk luah perasaan masing2...
dah lamer tuu aku pun tergerak hati nak tanyer dye si mater kuyu nanti tak blah dari skul ker???yer laa,orang dah dapat 8a mesti arr nak p jauh2 kan??
tp balasan yg aku dapat:dye tak jadi pergi...dye stay lagi kat sini....
aduhhhh!!!!bengang seribu kali bengang!!!!camner aku nak tengok muker dye lagi dalam masa 2 tahun ni....camner kalu kteorang ni satu kelas????giler!!!!!!
so aku pun tanyer arr wahieda si mater kuyu tuu nak ambik aper????jangan arr sains kejuruteraan....aku nak ambik gak yg tuu....
kalo satu kelas memang susah arr aku...bukan bagi dye....
so aku pun secara tak sengaja tercerita masalah aku ngan mamat tuu....aku ingat kan wahieda ni kepoh n akan tanyer macam2 tp dye slumber jer n cakap kalo ader masalah citer jer.....
malam ni aku rasa cm lega sangat....aku tak pernah cakap tentang aper perasaan aku tentang hubungan persahabatan aku ngan si mater kuyu....

0 comments: