CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

abang yie n kak sabrina dah balik...

agaknyer biler lagi aku leh jumper dorang....aku rindu sgt kat dorang tp yg aku agak sedih ialah dorang sanggup balik coz nak ambik result aku tp dapat 6a 2b jer...susah2 dorang balik tp aku tak dapat bg 8a..

before kak sabrina balik dye cakap jgn rendah diri...tp aku tak taw kenaper aku rasa yg aku ni lagi kecik dari orang2 laen n aku takut gak orang2 laen akan cakap yg aku ni tak pandai....arghhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

n aku tak taw kenaper aku rasa cam tercabar biler si mater kuyu dapat 8a!!!!!!!!!!!!!!korang taw tak dye tiru aku kertas exam kh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
tension nyer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: