CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 1, 2009

kenanganku di 2008

aku memang tak sabar2 nak mulakan tahun baru ni dengan permulaan yg baek n cemerlang n selalu keep on rockin'...............
tp aku takkan sesekali luper all of my sweet memories in 2008....last year memang banyak yg berlaku,i have to take care of my sis coz dye lumpuh...at first memang susah but i want to be a though girl not only can be a goodfren but also can be da greatest sis to my family....
i know that sometimes i kinda a spoiled child but we will be mature from time to time with experience.....n then my family dah gado2 ngan anty2 aku bcoz of money....n then my brothers gado samer sendiri...it's not fun u know!!!!but dalam2 pahit idup aku ni ader gak manisnyer....Allah itukan maha penyayang....
aku pun leh cuti2 malaysia tahun ni..aku p kl,penang,pangkor,perak....b4 this aku tak pernah rasa fun giler camni...leh duk ngan abang yie n kak sabrina yg giler2.......
aku n geng2 plak buat so many fun n crazy things...kteorang anjurkan trip to g.hihgland n lost world sampai kteoarang gado ngan mendung n x-pac...tp kteorang leh gak buat...Alhamdulillah...kteorang pun p enjoy2 mandi pantai kat belakang rumah aku....i really love them so much...tahun ni maybe kteorang tak duk satu kelas but i really hope yg kteorang akan still rapat cam dulu............love u guys!!!!!!!!!!!!

0 comments: