CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 2, 2009

ciri2 lelaki idaman gue....

ciewahhh...per hal plak aku duk citer pasal lelaki ni...kui7...
nanti kalo kak sabrina ngan abang yie duk bacer blog ni mampus gue!!!!!

aku bukan aper k..korang jangan ingat aku ni gatal nak couple...tak macho arr couple awal..tak gitu????hehehe....10 ciri2 jejaka idaman aku....

1)aku nak yg slumber...ala2 blur n cam tkder perasaan gtu...ntah kenaper...
2)tak nak yg terlebih stylo....aku tak sker mamat2 yg nak nampak hensem 24 hours....
3)sedap mater memandang...jgn salah anggap yg aku ni sker mamat yg hensem2 jer taw...biarlaa yg jernih n bersih muker nyer....
4)yg tak terlibat langsung dgn gejala sosial....biarlaa yg kuat iman n aqidah...
5)aku nak yg pandai maen bola...
6)boleh terima diri aku..
7)tak kuat mengongkong....
8)baek ngan orang2 yg kurang bernasib baek...
9)bijak!it's a must!
10)softspoken

0 comments: