CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

ilham nak buat blog.....

aper yg korang selalu tulis dalam blog korang?????bagi yg baca blog aku ni,memang akan perasan aku selalu tulis about what happen kat skul tetiap hari....or pasal bola n serba sedikit about my family....

bagi aku hari2 persekolahan aku amat menyeronokkan walaupun kekadang ader gak musibah yg tak dapat di halang berlaku......n aku harap hari persekolahan untk ary ni pun gerek jer,amin......n pasal bola plak coz aku memang minat bola....so aku akan tulis jer tentang per2 yg aku minat.....pasal family pun ader gak...maybe some of them memang tak menggambarkan family aku sbg one big happy family but its a reality n i just gitaw jer what do i feel about it.....

aku ader sorang geng blogger ni...dye cakap dye tak taw camner nak tulis entry coz daily life dye samer jer tetiap hari.....n dye pun dah habis skodeng blog orang laen....maybe dye patut tulis isu semasa about anything cam sukan,entertaiment,peperangan....n tulis arr aper2 yg ko minat....takkan arr sikit jer benda yg korang minat kan????n cakap arr pasal impian ko or kenangan2 ko kat skul ngan geng2.....

0 comments: