CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, January 20, 2009

adik beradik ipar ku.....

hehehe...perhal lak nak citer hal family2 ni...hehhehe...takper,hilang gak stress aku duk study chemist 2 jam.....aku memang hebat....haha
back to story,abang iparku yg pertama namer dye sham kot,lantak arr namer aper pun....aku sungguh amat sangat(btol ker ayat aku ni)benci kat dye...ader ker mamat ni nak suruh aku makan sardin jer tetiap hari,pesal tak suruh jer aku makan daun ker,lg jimat dari beli sardin tetiap hari.....

abang ipar ku yg kedua namer dye yazid...mamat ni memang tak guner tahap gaban....biler isteri dye sakit langsung tak balik jenguk....kalo setakat call jer tetiap hari baek tak payah,laen kali ko antar jer isyarat asap ker,telegram ker...kan jimat kredit ko...hello!!!orang kalo kerjer jadi tukang sapu pun reti nak balik kalo bini sakit ko taw tak!!!!!

yg terakhir ialah kakak ipar ku juga seorang blogger,kak sabrina....aku rasa dalam adik beradik ipar aku dye sorang jer ok...yg lelain tuu memang ngader2 jer lebih....(kalo kak sabrina baca ni mesti kembang hidung dye,jgn kembang sgt kak.....n kak,blog kak takleh bukak arr,pesal ek????).....kteorang pernah gak ader misunderstanding dulu2,zaman2 purbakala...tp sekarang alhamdullialah,sumer dah ok...n dye ni terror giler dalam bab2 masak memasak ni......nak2 gi muffin dye.....

aku pun duk pk2 gak,camner laa ngan bakal2 kakak ipar aku yg akan datang...gedik ker?????baek ker??????Allah jer yg taw.....

0 comments: