CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

aku takut.....

aku baru habis study bio n love it so much.....n baca short story 4 oral nanti....
aku sebenarnyer ader byk masalah....family????kekadang aku soal gak diri aku sendiri....bahagia ker family aku sekarang????n of corz the answer is no....

why????kak long tak balik2,ntah sempat jumper ngan aku ker tak...abang2 aku plak tak satu geng....n some of them memang lazy giler....n sorang abang aku ni ader masalah...tp aku taknak arr mention saper....n aku harap sgt supaya Allah dapat selamatkan dye coz aku tak mampu buat aper2 kalo sangkaan aku memang btol....i love my family n i rather die before them but takder orang pun pernah tanyer aper yg aku rasa....aku study kat skul ary ni camner....takder pun....dorang terlalu sibuk ngan masalah dorang sampai dorang lupa kat aku n memang aku nampak cam blur n bodo2 jer but a person like me ader gak masalah...as for abang yie,aku tak salahkan dye coz dalam byk2 abang dye laa yg bimbang pasal aku....n i really miss him.....

aku harap Allah akan tolong aku coz only Him yg akan makbulkan segala doa2 aku...amin....

0 comments: