CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, January 22, 2009

i will miss her so much.....

well..semalam aku stayback ngan cadana....kteorang duk sembang2 psl kteorang punyer feelings cam dulu2 kat skul rendah....n dye gitaw kat aku dye nak pindah skul....msk mrsm....31.1.2009 ni jadi penentuan samada dye leh p ker tidak kat mrsm kat pengkalan chepa tuu....jauh tu guys....

aku memang harap sgt dye takleh g coz i know i will miss her so much n tak mungkin dapat cari lagi fren yg mcm dye...bukan aku sorang jer yg akan terasa kehilangan tp sumer orang yg kenal ngan dye......anyway,all da best 4 her.....

amin pun dah nak pindah,walaupun mamat tuu mmg hampeh gak kekadang tp agak sunyi laa takder dye.....maybe dalam next week sumer kawan2 3 cekal tahun lepas akan buat gathering balik coz mesti ramai yg nak fly kan....gonna miss u guys so much!!!!!

hz,budak tuu pun dah nak bla....aku benci n mmg rimas giler ngan dye....sumer aper yg aku buat dye duk tgk2....perhal lu!!!kalo tak puas aty gitaw arr...aku rasa dye tuu mental arr.....n ader gak yg cakap dye tgh gado ngan gf dye coz geng2 aku especially eda duk usha dye...tp aku rasa tak coz dari last year lg dye duk tgk2 kteorang...memang mental bin sawan.....

belalang dah start men msg ngan nad...tak sia2 aku buat misi ngan syapiq...hahaha....mmg u.r.g.e.n.t btol arr....tp mamat tuu dah botak...cikgu yg botakkan kepaler dye....n nad dah dapat ramai peminat baru....hehehe...minah2 yg laen tuu(paham2 arr saper)mesti jeles....lantak ko arr....pia lak ader masalah....mr.w tuu masuk ward coz demam denggi...kesian gak....takper,insya Allah sihat laa tuu....eda n aku duk bz decorate kelas n dibantu oleh cena,amin,capiq n aswad.....best gak arr kelas 4 harmoni ni....

0 comments: