CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, January 23, 2009

7 things i like about you!!!!!

cadana

1)ko ni cam budak2....tuu ler best geng ngan ko.....
2)ko sker buat lawak yg memang orang laen tak paham.....tp kteorang jer yg paham.....
3)ko cakap cam pelik ckit arr.....ko sker sgt guner ayat sastera kekadang....sebab tuu arr kteorang sker usik ko....
4)bab2 berangan memang syok kalo sekali ngan ko...ingat tak lagi kiter ckp kalo aku bawak motor kiter nak p jalan2????n ko pun nak buker spa?????
5)ko memang pembekal coklat yg amat bagus kerna orang laen bleh ambik sendiri dari beg ko.....bukan aku yer,tuu eda n nad punyer kerjer.....
6)ko sker dgr aper2 jer masalah aku.....n aku akan rasa lega pas cakap ngan ko.....
7)best dgr ko duk bergado ngan erra,firman,mater kuyu,pali,isa n ramai lagi.....

nadiah

1)kalo ber'sms' mmg syok arr ngan ko....ko mmg sker ajak aku mengumpat dalam hp yer!!!tambah doser btol arr ko ni.....
2)best duk usha pakwer2 encem kat skul ngan ko.....n buat operasi u.r.g.e.n.t ngan ko....
3)best kalo kiter buat kerjer giler......contohnyer mcm duk reka e-mail saodah miranda tuu....
4)best gado ngan ko pasal david archuleta n taufik batisah....
5)ko memang sporting giler n boleh dipercayai......
6)kalo van mari ambik lewat memang best arr coz berteman gak aku...
7)kalo balik lewat best arr duk lepak atas jejantas n cari mangsa2 utk kiter korek citer pasal belalang..

syuhada

1)kalo cari gado memang best kalo ader ko....nak2 gi kalo nak gado ngan u know who....
2)best ngumpat pasal hz ngan ko dalam lab kimia.....
3)ko memang lawak gak kekadang coz selalu jer silap pandang orang...kalo siti nurhaliza ko cakap ziana zain....
4)kalo mintak nasihat memang patut mintak ngan ko coz ko cam matang ckit.....
5)berangan ngan ko pun syok gak.....
6)cakap ngan ko pasal hana kimi or saper2 jer bebudak laki.....
7)ko memang pandai sound orang..tuu ler yg agak best tuu...

pia

1)ko sker buat lawok bodoo.....n memang aku sker sambung lawak2 bodo ko tuu....
2)ko memang kaki ngorat......tuu yg best tuuu...
3)ko sker buat hal2 yg agak giler n memang giler.....macam bunuk style tuu...
4)kalo jadi hipokrit ngan ko memang best.....
5)ko ni memang tak berahsia.....sumer ko citer....ko ader rahsia ker?????
6)kalo nak mintak nasihat ngan ko bab2 couple ni memang power arr......
7)n disebabkan ko arr aku leh taw namer2 cam ekamatra,screen,spoon...mcm2 arr ko ni......

to all of you,thanx for being my frenz n always make me hepy.....n can accept me the way i am ........ love u guyz till infinity!!!!!




0 comments: