CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, January 18, 2009

manchester united no.1,liverpool no.2,chelsea no.3

bola lagi????hahaha,biar korang muntah gitu!!!yea,takdi aku tgk laporan sukan n aku tgk arr carta liga perdana inggeris....my team dah naek no.1.....woohoo!!!!!!!!!dgn kutipan mata sebanyak 47,hehheehe...jgn mare....

aku tgh duk tgk anugerah juara lagu...n aku penyokong meet uncle hussein n estranged.....tp aku taw mesti faizal tahir yg menang....hehehe......n aku tgh duk tgk persembahan penutup ni....comel giler budak yg namer hakim or afiq tuu(kalo salah buat2 tak taw yer,,,,,,)

indie????iyer,sy peminat indie but tak arr fanatic sgt...yg aku pelik ni sejak2 indie naek ramai bebudak skul dah menceburkan diri dalam bidang ni....bagi yg btol2 minat ader bakat...takper ar..ni kan ader yg lebih nak feymes.....n start arr reka lagu2 n namer grup yg bodo lg hampeh......benci btol....

tajuk aku pasal bola kan???perhal dah melencong ni????anyway,congrats to ronaldo dah menang anugerah pemain terbaik fifa 2008!!!!!!!!yea,you go no.7!!!!!
torres plak di tempat ke tiga....aku pun minat dye coz he is a fantastic striker!!!!!

n ader sorang pemain pompuan dapat anugerah tp tak ingat arr namer dye.....korang rasa pompuan layak tak maen bola?????layak.....bagi aku arr,hehehe.....

0 comments: