CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 28, 2009

tanpa syuhada hazwani aku giler!!!!!!

ni gambar member2 aku...aku jer tarak..low profile

hari ni eda tak datang skul...dye demam....

so aku pun duk sorang2 arr jawabnyer dalam kelas cam orang bodoo.....

n aku cakap ngan langsir,ngan meja,ngan papan putih...lantak arr,aku memang giler ary ni...sehari aku tak cakap dalam kelas.....


sikit2 tuu ader arr.....aku cakap ngan aida,liza,cena,yanie.......

but thanx to tiqah n nabilah coz selamatkan aku...dorang ajak aku duk sebelah dorang dalam lab,nasib baek...kalo tak memang aku duk cam orang sewel......


hz?????aku memang giler ngan perangai dye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aku tak taw arr aper dosa aku buat kat mamat tuu!!!!camni citernyer,takdi fairuz pinjam buku teks eda...so aku bg arr jer arr...pas dye dah habis guner dye suruh arr si hz sewel ni bg balik kat aku...ngan slumber n poyo tahap gaban dye jawab....:"ha????kat dye...hmm...ko bagi arr....."


aduh....benci sgt ker ko nengok muker aku????padahal aku tak pernah buat jahat pun ngan dye,tak pernah cakap pun.....aku memang confirm dye gilerssssssss!!!!

0 comments: