CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Monday, January 19, 2009

merentas desa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hari ni aku berjaya menghabiskan acara merentas desa...tak sangka aku...dulu aku selalu pura2 sakit,hihihi....tp entah arr.....aku rasa cam tahun ni aku nak join n aku rasa aku bleh bwat....alhamdullilah......n thanx 4 my frens coz kalo dorang tak bersemangat at first memang aku ponteng ar...

n acara ni dimenanagi oleh rumah indera,cis!!!!!!!!!takper,olahraga nanti milik mahkota!!!!!!!!!!!yea,hari ni aku dapat taw yg hz tuu bukan malu2 ngan eda tp dye kutuk eda kat belakang...aduh,kesian btol kat eda....hz tuu nampak jer baek tp jahat....guyz are all the same ryte????squid????entah2 dye pun kutuk aku...ni tak bleh jadi ni....macam biaser aku akan belek2 buku2 dye n memang macam yg aku expect mesti byk salah eja...so aku akan baiki balik cam biaser.....

belalang dah taw saper budak yg selalu kim salam kat dye...thanx 4 shappiq....aku yakin hari2 pas ni mesti lebik gempak,tak gitu nad?????cadana duk citer kat aku hal dye plak ary ni...memang complicated gak masalah dye kan???takper...kalo single lg best...hehehehe....

pia????cam beser arr minah tuu...hepy semacam jer duk bergayut kat hp takdi...

hari ni dapat gak aku tidor jap...letih beb...kak n mesti tension aku duk ambik port tempat dye baring,hehehe

0 comments: