CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 21, 2008

PMR RESULT!!!!!

aku stress sangat2 biler pk pasal result pmr aku...memang family aku tak kesah aku dapat skor ke tak tp sedare2 aku yang laen tu msti bz body punyerlaa....
aku ader sorang ayah sedare nie,dye pernah mengaku kat aku yg dye malu btol biler taw aku ni tak dapat no.1 kat skul....n dye bandingkan aku ngan anak sedare dye.....aku admitlaa yg anak sedare dye mmg arr terer n aku pun tak nak compete ngan dye coz she's my bestfren....tp biler aku ingat balik aku rasa arr gak sakit hati...yer laa,aku nie tak tuisyen pun,takder duit nak bayar bulan2....lagipun saper nak jaga kakak aku yg sakit tu.....orang laen tak pernah nak faham....aku dah buat sehabis yg baik dah still orang nak kutuk2 kat aku.....
kalu korang nak sibuk hal aku,p laa sibuk hal orang laen dulu...korang takder anak ker?????
tp 1 thing 4 sure pmr nie aku takkan dapat 8a.........

0 comments: