CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, December 24, 2008

cristiano ronaldo is not a star!!he is a footballer!!!

aku benci n bengang btol laa biler beli newspaper nei kekadang....aku selalu baca halaman sukan n aku selalu nak ambik taw tentang perkembangan kumpulan man utd...tp yg asyik kuar pasal berita ronaldo maen ngan bini orang....eyh,aku tak kesah arr dye nak maen ngan bini orang ker,tunang orang ker asalkan dye bleh sumbat gol sudah arr.....reporters nie kadang2 kalu dah suker sgt ngan gosip pasal tukang paip pun dorang nak tulis....faham2 laa yg peminat sport cumer nak taw soal perkembangan bukan peribadi.....
n aku nak ucap tahniah pd man utd coz dah jadi juara klab!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!glory man utd!!!!!!red devil marhin on!!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: