CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, December 18, 2008

aku sembang.......

aku baru jer create blog nie...thanx 4 my kakak ipar yg jelitawan yg tolong aku buat bender nie....
aku memang giler anime n that's y laa aku punyer blog tittle anime.......animaxxxxx
korang ckp laa naruto,bleach sumer aku taw tp kalu ader yg aku tak taw sory laa ek
kat skul memang orang akan gelar aku naruto sebab tu arr bebudak laki tak sker geng ngan aku....
tp aku tak kesah sikit habuk pun....bebudak laki kat sekolah aku tu bukan baik bebenor pun.....
tp tak sumer pun.....ader arr yg sorang duer baik.....
aku pun manchester united die hard fan....kalo korang tanyer sper hero bola aku,bukan cristiano ronaldo tp ryan giggs.....c.r tu hero bola no.2 arr....
this year aku ambik pmr...tu pun tak taw laa score ke tak...aku belajar kat smk ss....nie skolah clusster tp bebudak bkn baek mner pun....ms aku form 1 aku bnci btol p skull,dah laa cg2 garang nak2 lg cg kh aku,cg zainuna.....bodo,bangang sumer dah dye tempias kat mker aku nie tp aku rilek jer beb....cmner pun dye cg aku gak n aku takkan bleh balas balik jasa n ilmu yg dye bg....tp mmg ader sebab pun cg tu nk marah aku,aku kan hari2 x p skull.....sbb aku demam n kadang2 nak lari dr cg yg nk mintak yuran....
ms form 2 aku sker p skull coz aku bijak time tuu....monitor kelas aku hensem,woohooo!!!hahaha.....
bleh gak aku cuci mater tp tu laa 1st time aku kner panggil di pengetuer sebab krjer kursus tak cantik.....alah cg tu,sembang gak,aku ni mner arr ader comp nak taip2 cantik2 nie.....nak p cc pun bukan ader duit pun....cg tu masuk kelas asyik2 nak tibai aku,cakap aku ni slow arr,tak kemas arr......pedulik aper!!!!!tp aku ttp syg cg tuu......coz seburuk2 krjer kursus aku dye bg lulus....hahaha
form3 mmg beh gler coz ader geng2 yg gler lg biol......sampai aku yg mmg biol pun dah jadi semakin biol....ptg2 aku p belakang skull n panjat pagar nak p pantai......n aku pernah ponteng ceramah sebab aku nak p makan.....masa tuu aku lapow bebenor......
n yg paling hebat aku n nadiah,my bestfren,kner panggil duk atas pentas di hadapan sumer pelajar2 skull aku coz datang lewat,amacam????hebat tak????

0 comments: