CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, December 27, 2008

hate manchester city!!!!!!!!!!!

aku baru pas baca surat khabar n aku terkejut besar yg man city nak beli byk players baru...sumer hebat2 plak tuu!cam kaka,buffon......dorang pun nak beli torres,fabregas n ronaldo!!!oh tidak!!!!ni yg aku cukup menyampah ngan man city ni....mentang2 arr dah byk duit sesuka hati jer nak beli ronaldo...dah arr dulu mamat tuu hampir2 p kat real madrid!!!!kalo ronaldo takder kurang menyengat arr man u........aku harap sangat man city tuu lingkup!!!!!!!!!hahaha

cakap pasal bola ni....aku kadang2 pk gak,biler arr bola sepak malaysia nak jadi lebih maju n grand.....aku pun tak pasti kalo buang pemain import tuu adalah salah satu langkah yg baik....tp kadang2 memang bagus coz takder arr pemain tempatan ni dipinggirakan tp still takder perubahan.....kalo aku ni lelaki dah lamer aku turun padang,hahahah!!!!!!!!!!

dulu aku pernah di cabar oleh seorang mamat ni yg bajet hensem padahal muker cam tembok cina tak siap......dye cakap aku ni pompuan n tak layak nak minat bola....aku cakap'ko perhal!!!!suker aty aku arr nak tgk pun,bukan tv ko yg aku guner'..........n dye dgn bodoh n bahlol nyer mencabar aku bermain bola dan aku yg perasan terror ni dgm machonyer menyahut cabaran tersebut,hahahah..........aku pun tak taw camner aku boleh kalahkan mamat tuu 5-2...........hahahaha!!!!!!!!!!!!lihatlah dunia bertapa hebatnyer aku................

0 comments: