CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, December 28, 2008

skul nak bukak dah.........

aku tak taw arr naper cam malas jer nak p skul....nanti dah start nak buker buku balik...aish,mesti penat n tension...tahun depan aku nak study lebih kuat..tak nak dah jadi macam dulu2......aku nak score keputusan yg cemerlang n sgt2 gemilang....kalo camtuu baru laa bleyh masuk universiti yg bagus2......aku akan ambik architecture...insya Allah.....

aku nak sgt dapat kerjer yg bagus n start bina hidup baru...bukan maksud aku yg hidup aku sekarang tak elok,tp kekadang macam2 hal yg jadik.....yer laaa,kteorang adik beradih takder mak ayah...akan ader pihak2 yg pandang rendah pd kteorang.....harta pun bukan ader....diri kami masing2 jer arr yg ader.....tu pun sekarang abang2 aku gado samer2 sendiri......aku selalu doa kat Allah supaya dorang ok balik n bleyh duk berkumpul ramai2......kakak aku yg sulung dah 7 tahun tak balik.....dye laa wanita yg paling aku sayang lepas mak aku dulu....dye sekali pun tak pernah marah aku......tp sekarang dye dah luper kan aku....entah2 dye ingat ker tidak aku nak ambik result pmr lagi 3 hari...ader tak dye titipkan doa supaya aku cemerlang???mungkin namer aku pun dye dh tak ingat.....hahaha


dulu kak n pernah tanyer aku,kak sabrina ngan abang yie aper impian kteorng,aku jawab rumah laa,itulaa,inilaa...tp sebenarnyer tu tipu jer.......aku tak pernah heran pun ader rumah ker,kereta ker.....5 impian aku ader laa:

1)adik beradik aku bersatu n hidup bahagia dunia akhirat....amin,aku sanggup mati asalakan impian aku yg ni jadik.....
2)aku nak dapat keputusan straight A utk pmr n spm....insya Allah.....
3)aku nak si mater kuyu berubah balik jadik macam dulu n bleh gado lg pasal bola ngan dye,hehehe,amin......
4)aku nak si jejaka idaman idup bahagia n hensem selalu,baru arr syok nak skodeng,hahaha,tp yg penting biar dye hepy 24 hours....ciewahhhhh...same goes 4 my bestfrens!!!!!!!!!!!!!amin
5)aku nak mak n ayah aku idup balik,5 minit pun jadik arr....aku cumer nak cakap yg aku sayang dorang sgt2...........n impian ni takkan jadik kan!!??hahaha,bongap bonar arr aku nie.....




0 comments: