CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, December 26, 2008

kawan-kawan ku yang sembang!!!

kat skul geng2 aku ader 5 orang sumernyer...macam2 perangai n bentuk fizikal yg ader....ader yg sedikit berisi(aku laa tuu),ader yg terlebih tinggi(jangan marah yer) dan tak kurang juger yg agak kurang tingginyer(tp tetap cun,ciewahhhh!!!!!!!)

nadiah kamilah(nadiah):mak aih!!!dye ni wanita melayu terakhir taw!idaman malaya niH!susah woo nak tackle......tp kalu muker korang ala2 taufik batisah mesti ader peluang yg cerah wa cakap luu....dye ni pendiam n pemalu..aku geng ngan dye dari sekolah rendah lagi n kteorang satu van...rumah pun takder arr jauh maner....tp dye ni banyak jugak bergosip,ish2!!!

wan syahira diana(cadana):dye ni memang peminat no.1 hsm n camp rock!!!!jadi ramai yg panggil dye ashley tisdale....perangai dye ni pelik sikit,n macam budak2.....tp hati dye baek n kalo takder dye mesti borink.....ni pun geng aku dari skolah rendah gak....

anis sofea(pia):dye la kawan ku yg paling giler....sumer lawak2 dye boleh bikin aku n yg laen2 pecah perut....dye ni dah ader pakwer taw so takder can laa korang yer.....bijak n sangat terror dalam bab2 meniru...hahaha,aku pun cantuu gak dulu,DULU!

syuhada hazwani(syuhada,eyda,chodex):minah ni minah glemer kat skul dulu coz ex dye budak feymes arr gak...dulu aku tak geng ngan dye tp tak sangker aku leh rapat ngan dye...dye ni garang n memang genius dalam math...kalo laa aku boleh sedut otak dye kan best.....tp bagi aku dye ni sebenarnya caring n baek n lembut hatinye....

0 comments: