CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 30, 2008

gue ngantuk banget....

malam takdi aku duk tulis blog sampai tak sedar dah pukul 1....so aku terus tidor.....
yg tak best nyer tangah aku duk syok2 tidor tiber2 aku jatuh dari katil......sakit taw!!!!
kakak aku ni memang tidor kuat lentang arr..sakit badan aku....
pastu aku p tidor kat katil sebelah,betapa kejam nyer abang aku sampai sanggup tak bagi selimut kat aku,kedekut pahit btol arr......jadi aku pun tidor arr dalam kesejukan malam yg ber air-cond tanpa selimut.....waduh!!!!!!!kesian banget sih.............
tak cukup ngan tuu aku sakit perut plak time subuh takdi.....aduh,aku melabur baek punya!!!!!!!!!!pastu dah arr kena mandi air sejuk!!!!!!!!!kelmarin memang hari yg kureng baik utk aku...........sekarang ni aku ngantuk giler...mater aku bengkak.....

0 comments: