CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 30, 2008

aku tak tahu maner yg btol...

aku sangat hepy biler kawan2 aku dapat 8a....tp biler aku dapat taw yg si mater kuyu pun dapat 8a jantung aku ni macam tak keruan...yer laa,aku tak taw nak hepy ker,menyampah ker....aku tak taw!!!!!!!!!!!!!!hmm...aku nak sangat p kat dye n cakap cm biaser....tp aku baru ingat yg aku pun dah tak kawan ngan dye....susah gak nak maafkan orang ni.....agak2 nyer dye pun pernah tak pk pasal aku????....oh tidak!!!!!!!!dye tgh enjoy sekarang ni....dapat 8a,awek keliling pinggang....buat aper arr dye nak ambik taw hal aku ni....buat sakit kepala n hati dye jer....tp aku mengaku arr yg aku nak sangat2 geng ngan dye cam dulu2 walaupun aku taw yg that thing will not happen 4eva.....

but aku nak jugak cakap:

tahniah buat geng klik sembang aku,nadiah(8a),pia(8A),cadana(8a),syuhada(7a 1b) n aku sendiri(6a 2b) coz dapat keputusan yg cemerlang n agak cemerlang!!!!!!!!!!love u all from da bottom of my heart!!!!!!!!n also 4 all of 3 cekal members,tahniah n hope all of us can do more better 4 spm!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!gambate dattebayo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!n also 4 my two bff,syeda(6a,3b,1c) di sk toj jiring n mayina(8a) mrsm k.putra.....my sis,fify 4 her 7a 1b result n all my frens dont matter where they are n berapa yg dorang score......love u all,muahhxx

0 comments: