CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 30, 2008

azam tahun baru 2009!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tahun sebelum2 ni tak pernah aku buat azam2 ni...bg aku it's something funny laa...
yer laa,aku pun sembang jer...kalu ader azam pun bukan nak buat....
tp pas2 dapat result yg tidak memuaskan aku baru sedar yg aku kner kuat lg usaha kalu aku nak berjaya.....kalu aku nak terus rasa rendah diri n malu ngan result aku ni takder guna gak coz at da end people will not ask u how is ur pmr result but they will ask u about ur spm n universiti maner yg korang akan join.....btol x????????so azam2 aku 4 next year is:

1)aku nak belajar btol2 n dapatkan result yg cemerlang 4 almost all exam.....insya Allah....n aku nak masuk kelas sains n ambik lukisan kejuruteraan..........

2)aku nak sembahyang penuh....aku memang laa selalu solat tp kekadang aku pun tinggal gak.....hidup ni bukan lamer kan so kner gak simpan bekalan untuk akhirat.....

3)aku nak jadi orang yg rajin kemas rumah n masak(walaupun akan jadi makanan yg paling tak sedap di dunia)....coz aku kat umah duk ngan lelaki yg amat malas!!!!!!!!!!!

4)aku nak terus latih kakak aku supaya dye leh sembuh n berjalan sendiri......

5)aku nak terus get ready 4 spm 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!insya Allah straigth a dalam genggaman!!!!!!gambate!!!!!!!!!!!!!!

0 comments: