CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 30, 2008

6a 2b.....

aku dah ambik result takdi....aku memang menangis siot arr coz tak dapat 8a tapi Alhamdulillah aku dapat 6a 2b....
takdi sampai2 jer kat skul takder agy orang kat saner so kteorang p ronda2 kat masjid terapung...lebih kurang 1 jam pastuu baru arr kteorang p skul balik....tp 1 jam gak nunggu baru arr cg bagi result...
1st cg umumkan dulu yg dapat straight a....geng2 aku sumer dpt 8a kecuali aku n syu...tp aku laa yg paling teruk dalam grup kteorang...nak buat camner...dah nasib badan....
takdi aku terus nanges,dah tak pk aper2 dah kat dalam otak aku ni....seketika aku lupa pd Allah...Ya Tuhan ku,ampunkan aku kerna tak mnyedari bahawa Engaku selalu berada ngan aku....aku percayer yg Allah dah sediakan masa depan yg lebih elok untuk aku...maybe hari ni aku dapat 6a 2b tp insya Allah aku akan jadi pelajar terbaik sekolah time spm nanti,amin......anything is possible right??????

0 comments: