CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, June 6, 2009

sakit laa woi

pagi takdi hanya Tuhan jer yg taw camner aku rasa...tak tahan btol aku sakit perut.....
aku terkejut awal kul 6.oo pagi takdi coz perut aku rasa pedih yg amat.....
Alhamdullilah sakit tuu dah kurang pas makan panadol....
muler2 aku tak ingin nak telan benda tuu tapi pk2 balik dah arr sakit pastuu nak buat kejer lg...tak tahan aku....last2 sumbat jer arr bender tuu....

aku ni memang takut sikit makan ubat,memang benci giler arr makan bender tuu...kalo sekali daa telan aku akan teguk air selaju yg mUngkin.....
aku paling benci nak telan ubat batuk....aku rasa cam ubat batuk ngan racun tuu takder beza dalam hidup aku.....
dulu masa aku kecik2 aku selalu mengelat makan ubat,aku sumbat ubat tuu dalam pasu bunga,buang tepi tingkap takpun aku sumbat dlm pencil box aku...tuu dulu arr....
arwah mak aku selalu belikan aku ubat air,ubat tuu lg arr aku benci coz setiap kali aku telan aku akan muntah kan balik.......

daa besar2 ni insaf ker????
tak jugak.....hehehe

0 comments: