CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, June 5, 2009

gue ader di lumut.....

sekarang aku tgh ader kat lumut,perak...umah abang aku....cuti skolaa ni aku ikut abang aku bawak kak n ker hospital kuala lumpur utk buat medical check up....
doktor cakap kak n punyer tekanan darah tinggi sgt......aku takut gak biler dgr.....
sepatutnyer aku yg ambek taw pasal ubat dye.....aku daa lamer suh abang mel ambek kat hospital tp dye cakap kat aku kner ambek kat k.l.....
pastuw macam2 alasan lak duk bagi....aku bukan marah tapi kalo ader aper2 jadik kat kak n memang aku takleh maafkan diri aku sendiri....
aku start belajar btol2 pun pas kak n sakit ni...aku buat sumer ni utk dye.....
doktor cakap gak yg mungkin dye akan diserang strok buat kali ke-2...
ya Allah,masa tuu Tuhan jer yg taw camner perasaan aku.....
pasni aku btol2 kner jaga dye,makanan pun takleh nak bagi cam dulu....
aku mintak2 sgt supaya dye leh sembuh coz dye sorang jer kakak yg aku ader sekarang....

0 comments: