CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, May 5, 2009

pesal ek???

pesal orang yg namer azri ni selalu ader masaalah ngan aku...asal aku gado jer mesti ngan orang yg namer azri...aduh!!!!!pening kepaler aku!!!
musuhku yg terbaru bernama azri bin jusoh!!!!
x best kan namer tuw?????aku kenal dye daa lamer,1 skul...tapi start bermusuhan ngan dye sejak p kem.....
aku benci btol ngan perangai dye yg sker mengusik org tak kena tempat!!!!aku serabut tgk muker dye....kalo laa aku bleh bunuh dye....nikmatlaaa idup aku.....

ngan azri shahmi plak????aduh,baru sebulan baek daa gado balik...
dye cakap kalu aku btol taknak kawan ngan dye takper laa....aduh!!!!!!!ni sumer pasal hazim tak guner!!!!!
nak bwat camner,daa takdir aku kawan ngan dye sekejap jer...

pasni azri maner lagi yg ader masaalah ngan aku ek????aduh!!!!!!!penat aku!!!!

0 comments: