CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 2, 2009

kem......

aku rasa agak lamer aku daa x update blog nie....aku bukan selalu ader masa nak maen komputer sekarang.....
lagi,aku bz ngan kem.....kem prs.....
aper itu prs???pembimbing rakan sebaya...hahahaha,aku ni yg x terbimbing nak bimbing org...biar btol???

1st kem yg aku p kat bkt kluang....kalo ader masa,korang datang kat terengganu n p arr kat pantai bukit kluang ni,memang lawar giler nk mampos siot!!!!
kem ni FREE!!!!tapi nad n pia tak p pun,aku n eda jer yg p.....

aper yg best????geng2 baru aku kat saner sumer sporting...
aktiviti pun best gak,tapi kalo bab2 ceramah tuwh mmg p toilet 2 or 3 kali arr....
yg tak best nyer ader sorang minah giler ni tak sker kat aku...ader ke patut dye labelkan aku ni pompuan yg gatal n gedik!!!!!cis,kurang asam punyer minah....ko nak sgt syakir tuwh ambek arr!!!!FREE aku bagi........
zizie pun p gak..........zizie jadi prs????biar btol?????
eda pun kner sound coz dye baek ngan zizie......
aper nak jadi arr pomnpuan zaman sekarang ni...
nak gado pasal laki2,baek tak payah...........

0 comments: