CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, March 3, 2009

mandi hujan...

sekarang kat terengganu asyik hujan jer....berhenti pun sekejap2 jer.....best arr gak coz kalo tak umah aku ni rasa cam oven,panas membakar...sebab umah aku kat tepi pantai....semalam aku satyback kat skolaa...ingatkan nak p perjumpaan st.john tp malas arr so ponteng p lepak2 dalam kelas.....

squid ngan iskandar pun stayback rupanya...memang sebuah berita yg mengembirakan buat aku n nad....dorang tuu stayback coz study addmath...kteorang ni duk lepak kat blok form5 cakap hal masa depan,hahaha....lelaki memang lagi study hard dari pompuan sekarang....

pastuu hujan,aku laa yg muler2 duk maen ngan air hujan....pastuu aku ajak yg laen2 tuu mandi hujan gak....so sumer balik umah basah kuyup....hahahah...bukan selalu bleh mandi hujan kan???

0 comments: