CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, March 1, 2009

lelaki dan pompuan

kalo ader bf smart camni tp kalo tak
harap buang masa jer.........................
tp kat ats ni pakwer aku,hahaha,jgn jeles

semalam aku duk dengar citer dari sorang geng aku ni....
dye cakap dye ader arr sorang pakwer ni....
memang hensem arrr.tp tak setia.....daa byk kali maen ngan pompuan laen....
memang arr lelaki ni takleh nak cayer sgt.....kalo daa lelaki tuu lelaki arr gak....

aku pun salahkan geng aku ni gak coz kenaper dye duk percayer sgt ngan pakwer dye...dye cakap coz dye takleh idup tanpa pakwer....aduh!!!!tak ker stupid alasan camtuu...ko ader family,ader ilmu n ader kawan2,yg ko cakap camtuu kenaper.......tak rasa cam bodoh ker???

pompuan pun satuu masalah gak....kalo daa setia tuu memang sanggup serah jiwa dan raga tp yg lelaki relax tak berkorban aper pun.....hello!!!kiter ni still belajar..jgn arr buang masa duk pk sgt pasal hal2 camtuu....kalo btol arr ko ader pakwer curang camtuu ko clash jer arr...cari laenn...tuu pun nak kner ajar ker.....


0 comments: