CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, February 25, 2009

hsm,,,,,,

semalam aku jadi cam orang giler duk gado ngan cadana sebab hsm n camp rock!!!!aduh...dye ni memang giler tahap gaban arr pasal citer2 kat disney ni...n dye cakap tgk bola tuu tak best...bola tuu beribu kali ganda best dari citer2 kat disney ni.....aku pun tgk gak tp hsm memang aku tak sker arr coz aku menyampah tgk vanessa ngan zac tuu..kalo camp rock tuu citer tak best maner pun tp joe jonas ader so aku tgk arr...hahaha

semalam aku gado ngan cadana habis sumer papan putih kat kelas tingkat bawah kteorang conteng...mampus laa kalo ader orang taw....marker kat setiap kelas pun dah tukar2.....sumer tuu kerjer cadana arr tuu.....habis tudung aku kotor sebab kner marker.....

erra pun ader gak....dye terkejut tgk aku pakai gelang...cam pompuan...hahahaa,aku memang pompuan arr...n then dye cakap kalo tgk warna pink byk2 nanti otak jadi lembap...fakta atau....?????


0 comments: