CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, February 24, 2009

camner plak bleh seri!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

semalam man u lawan ngan inter milan...aku pun berdebar gak semalam coz inter kan hebat...tp aku memang yakin sesangat arr man u bleh menang so aku bangun pg pas daa ready sumer aku bukak arr laptop abang aku ni.....cis!!!seri 0-0 rupernyer!!!malu jer...nasib baek arr aku tak sekelas ngan azri kalo tak mampos arr aku ary ni......

semalam time buat karangan,cikgu fatimah ader cakap pasal budak yg baru meninggal....yg dipukul oleh 24 pelajar....bahaya laa....samapi meninggal budak tuu...biler dapat taw punca rupernyer berebut awek...aduh!!!!!tak guner laa wei!!!macam arr ko dapat kawen ngan pompuan tuu kalo ko bleh dapat dye.....berbaloi ker!!!!!kalo aku jadi pompuan tuu memang tebal giler arr muker sekarang.....ni mesti terpengaruh ngan citer hindustan...hahaha,tak macho langsung kalo lelaki berebut pompuan!!!bleh blaa lelaki camtuu n yg paling aku malu mamat tuu form4!!!!aduh!!!!ko buat malu jer ngan bebudak form4...p mampos laa senang!!!

0 comments: